Verzending
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat nu?
Je wordt per mail op de hoogte gehouden van het versturen van uw bestelling. Je kan de status ook altijd opvolgen in je account.
Heb je een bestelling met munten in voorverkoop, dan kunnen deze munten pas verstuurd worden van zodra ze beschikbaar zijn.
Een levering binnen België kan tot 5 werkdagen in beslag nemen. Een levering binnen Europa kan vaak tot 10 werkdagen duren.
Hebt u uw bestelling niet binnen een redelijke termijn ontvangen? Aarzel dan niet om mij te contacteren, dan kijk ik dit graag even na.
Is mijn bestelling reeds verstuurd?
Bij het ontvangen van je bestelling, het ontvangen van je betaling, het inpakken en het versturen van je bestelling, zal je altijd een mailtje van mij ontvangen ter bevestiging.
Je kan de status van je bestelling ook opvolgen via je account.
Wat zijn de verzendingskosten?
Kan ik ook afhalen?
Om veiligheidsredenen ligt mijn voorraad op een beveiligde locatie. Afhalen van jouw bestelling is dus helaas niet mogelijk.
Wordt er ook aan huis geleverd?
Jammer genoeg kan ik niet aan huis leveren.
Wat als een zending verloren gaat in de post?
In zeldzame gevallen kan het dat een zending verloren gaat in de post. In alle gevallen zal ik hiervoor klacht indienen bij de betreffende postdienst. Ik vraag jou meestal om hetzelfde te doen. Dit vergroot namelijk de kans dat de zending wordt teruggevonden.
Hebt je gekozen voor een verzekerde zending? Dan zal ik je onmiddellijk na het indienen van de klacht een nieuwe zending sturen. Ik handel dan verder de klacht af, je hoeft hier niets voor te doen.
Voor grotere bestellingen raad ik altijd een verzekerde verzending aan.
Hoe worden de munten verpakt en verstuurd?
De UNC munten worden met handschoenen uit de rollen gehaald, en verpakt in een gripzakje voor verzending. Dit alles gaat tussen enkele gevouwen A4-papiertjes en in een bubbelenveloppe.
BU en BE munten en sets worden meestal als pakje verstuurd, ingepakt in A4-papier met daarrond krantenpapier en/of mousse.